Camperreis Henk en Loek West Canada 2019

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Op 14 september vertrekken we naar Vancouver voor een camperreis door het westen van Canada. Meer informatie over de reis die we gaan maken vind je in het profiel. We proberen regelmatig nieuwe verhalen en foto's te plaatsen. Op de kaart kun je zien waar we zijn en waar we geweest zijn.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Henk en Loek

Lucy

Wat goed dat jullie weer een reisverslag met ons gaan delen. Wij zijn regelmatig even in Delft. Dan hebben we vaak een drukke agenda, maar ik zou het prettig vinden als we jullie nog even een mooie reis kunnen wensen. Voor nu alvast: Prettige reis en we zien jullie zeker in oktober. X.L.

Jan Roeleveld

Dat wordt een mooie reis Henk en Loek...!
Ik was 3 keer in die regio (1998/2000/2004) en het is er prachtig en in september ook nog lekkerrustig. De Indian Summer kan ook al heel mooi zijn daar. Mocht je tijd over hebben bij de dag waarin je naar Radium Hot Springs rijdt, dan is een ommetje over de 93 South naar de Old Historic Town van Fort Steele een aanrader.
Ik ben benieuwd naar jullie verslagen! Een hele goede reis gewenst en de groeten van Fredy en mij.

wil mol

fijne vakantie

Edith

Hoi Hoi. Wat een belevenissen allemaal in aanloop op de echte reis. Tja tegenwoordig moet alles digitaal. Geeft allemaal niks. Jullie zijn nu onderweg en ga er volop van genieten. Je hebt nu de kans en bent in een goede conditie. Ik leef op afstand met jullie mee. Ik zag afgelopen zaterdag op weg naar de postbus de taxi al staan en dacht: jullie zijn helemaal op tijd. Geweldig en fijn dat je daar geen stress van hebt meegekregen, want dat is toch een slecht begin van de vakantie. Heel veel plezier en ik hoop dat jullie fantastische dingen mogen zien en beleven. Tot gauw. Liefs, Edith